Makale Yaz
bozkurt
Bu haberi yazdır
Yapmayın arkadaşlar
 Eyl
04
 2012

Yapmayin arkadaslar ya bazen sasiriyorum su webaslandaki yorumlara. Yani bu kadar duyarsiz bu kadarsacma yorumlarin yapilmasi heleki Galatasaray taraftarindan gelmesi gercekten acikcasi beni kaygilandiriyor

Niyemi transferin son gunlerinde canla basla calisan yonetim lyondan crisi transfer etti. Etti etmesine ama cogu kesimi bu transfer tatmin etmedi. Bende size soruyorum arkadaslar daha neyi bekliyodunuz. Su anda alinabilecek en iyi adam buydu. Son 12 saat icinde bence yapabildigimiz en iyi transferi yaptigimizi ben kendi adima dusunuyorum. Ancak bazilari atip tutmaya cok merakli. Bazisi yasindan bazisi da herhalde yildiz bekliyodu o saatten sonra. Heleki crisin yasina yapilan elestirelere gicik oluyorum. Yaw arkadaslar daha adam maca cikmadan yok cok yasli yok bu adamdan bi cacik olmaz yok bunu niye aldilar. Ya bi durun ya. Adam bi oynasin gorelim napabiliyo ne yapamiyo. Hem tecrubesi bile yeter crisin. Turk takimlarinin avrupada oynadigi mac sayisindan fazla bu adam Avrupa kupalarinda mac yapti. Nerde napcagini artik bu adam biliyo. Hem semihe ujfalusiden sonra ağabeylik yapacak tek kisi su anda defans icin.

Peki crisi almasaydik nolurdu. Su olurdu. Bu sene 3kulvarda mucadele edicez ve elimizde gokhan dany semih olucakti. Buyuk ihtimal dany semih oynucakti. Hem 2 side tecrubesiz hem de dengesiz oyuncular , gokhanin ise mac eksigini telafi edicek zaman yok.dahada acarsak:

Semih dengesiz bir oyuncu , nasil mi ? ben semihi gecen sene cok izledim ciplak gozle. Eksikleri olan bir oyuncu . tmm gencti ilk defa super ligde  oynadi tecrubeye ihtiyaci var bunlari lig icin goz ardi edebilirim ancak samp ligi icin HAYIR. Semih hamleli bir oyuncu , ancak hamleleri cogu zaman yanlis yapti ya adam kacirdi yada urfali onun hatalarini kapatmak icin canin adisine takti. Hemde semih yavas adam cok kaciriyo ve arkasindan kacirdigi adamida yakalayamiyo ve kalemizde tehlike oluyo. Urfa li olmasa bizim defans gecen sene kevgire donerdi bu yuzden eger semih oynucaksa semihin yanina onun aciklarini kapatacak bir dengeli adam sart.

Dany ise yeni geldi tvden izledigim kadariyla semihin daha hizlisi ancak ozellik olarak ayni. Daha bir guven veriyo ancak dany nin hamleleride biraz dengesiz vucudunu cok sert kullaniyo kasimpasa macinda oyle bi hareket yaptiki zamanlamayi iyi yapmasa penalti olucakti. Boyle bir kac pozisyonu daha var dany nin.

Buyuk ihtimal bizim samp liginde defansimiz dany ve cris olucak bana gore de dogru bir hamle olur. Eger onde oldugumuz maclarda son 15 20 dk oyuna girip tecrube kazanmasi onun icin daha hayirli olucak belki.

Bir diger sitemim gene bizim renkdaslarimiz cris ile meirelesi karsilastiriyor. Fb nin muhtesem bir transfer yaptigini ancak bizim yasli bunak bir oyuncu aldigimizi dusunuyo ve yonetime ve hocamiza salak sacma yorumlar yapiyor. Ancak asil sacmaligi kendileri yapiyorlar farkinda degiller. Bir kere oynadiklari yer itibariyle farkli. Tmm meireles iyi oyuncu buna kimse karsi cikamaz ancak crisi onunla karsilastirmak niye onu anlamis degilim. Chelsedan gelmesi biraz isimli olmasi bu kadar mi onemli bizim icin bir futbolcu icin. İllaki yildiz , superstar mi olmali alacagimiz isimler, biz takim oyunu yerine yildiz alalimda isterse oynamasin havasindasin ancak o adam kadroda olsun. Peki ozaman sorarim size bjk haline mi dusmek istiyosunuz. Fb bana gore salaklik yapti ama bazi arkadaslar onlari utanmasalar bas taci yapacaklar. Niye mi salak lik yapti?

Senin sezon sonuda emre gibi bir oyuncun varken ve sen onu bedelsiz madride yollayip emrenin boslugunu doldurmak icin Mehmet topali alip daha sonra onu begenmeyip sonra hatta samp liginden elenipte taraftarin gazini almak icin alinan meirelese mi yoksa fb yonetimindeki mal yoneticileri mi  alkislicam, harika yapmissiniz dicem. Meireles emreden daha mi iyi hayir gorun bakin ayni oyunu oynucak . ermeye hem bonserviste odemicekte cunku kendi oyuncusuydu ama meirelese 10 milyon verdi yani su anda 110 milyon zarada. Ve bazi gs taraftari olan kisiler bunlari alkisliyor, ve crisi begenmiyor. Peki soruyorum size cris 28,29 hatta 30 olsaydi gene boylemi yorum yapcaktiniz. Van der sar bile ingiltere liginde hemde manu gibi onemli bir kulupte 41 yasina kadar oynuyorsa futbolcunun kendine baktiktan sonra Yasin ne onemi oldugunu sorgulamamiz icin yeterli bir sebep degil mi?

Bu yuzden biz su anda yapabilecegimiz oyuncumuza sahip cikmak, ha tutar tutmaz orasi tam bir sanstir ve bu sadece bizim icin degil butun kulupler icin gecerlidir.

Saygilarimla





Yorum Yaz

Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Puan Durumu Fikstür
Bizi Takip Edin :
Webaslan Google+ Webaslan Facebook Page Webaslan RSS Webaslan iPad Webaslan Mobil
reklam
Yazarın diğer yazıları
Son Girilen Makaleler
mevlutbilgili
| 19 Mayıs 2024 |
mevlutbilgili
| 19 Mayıs 2024 |
kabatasli
| 06 Şubat 2024 |
| 01 Şubat 2024 |
| 30 Ocak 2024 |
En çok yorumlananlar
Blog bulunmuyor...