Rashica: "Galatasaray'ın parçası olmaktan mutluyum"
Milot Rashica, Galatasaray'ın Fenerbahçe'yi mağlup ettiği derbi sonrası açıklamalarda bulundu.
Fotoğraf : AA
Milot Rashica, Fenerbahçe'yi 3-0 yendikleri derbi maçı sonrası konuştu.
Rashica maç sonu açıklamasında Galatasaray'ın bir parçası olduğu için çok mutlu olduğunu söyleyerek şu ifadeleri kullandı:
"Sonuna kadar mücadele ettik, yine sahada her şeyimizi gösterdik. Mükemmel bir oyunla galibiyeti aldık. Bu takımın bir parçası olduğum için gurur duyuyorum. Bu ailenin bir parçası olduğum için de mutluyum."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

LaLiga'da Lamine Yamal, sezonun oyuncusu seçildi

Acun Ilıcalı'dan transfer açıklaması!

Tottenham, Andrew Robertson'ı açıkladı

Rafael Leao'dan geleceği için açıklama!

Florentino Perez'in Olise hayali!

Liverpool'da Andoni Iraola dönemi

Napoli'de Kevin de Bruyne ve Romelu Lukaku belirsizliği!

Milli sporcu sezonun yorgunluğunu Antalya'da atıyor

Juventus'tan Sörloth hamlesi: İlk görüşme yapıldı

Manchester City'den Haaland tepkisi

























