Kerem Aktürkoğlu: "Sahada kazanıldığını gördük"
Galatasaray'ın kaptanlarından Kerem Aktürkoğlu, Fenerbahçe derbisi sonrası açıklamalarda bulundu.
Fotoğraf : AA
Galatasaray'ın kaptanlarından Kerem Aktürkoğlu, Fenerbahçe derbisi sonrası konuştu.
Kerem Aktürkoğlu derbi sonrası şu ifadeleri kullandı: "Maçların sahada kazanıldığını yine herkese gösterdik. İki maçta toplam 6 golattı ve hiç yemedik. Çok net bir oyunla ne kadar hak ettiğimizi gösterdik. Herkese teşekkür ediyorum. bizim için güzel bir son oldu. Bu sonuç herkese armağan olsun."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

LaLiga'da Lamine Yamal, sezonun oyuncusu seçildi

Acun Ilıcalı'dan transfer açıklaması!

Tottenham, Andrew Robertson'ı açıkladı

Rafael Leao'dan geleceği için açıklama!

Florentino Perez'in Olise hayali!

Liverpool'da Andoni Iraola dönemi

Napoli'de Kevin de Bruyne ve Romelu Lukaku belirsizliği!

Milli sporcu sezonun yorgunluğunu Antalya'da atıyor

Juventus'tan Sörloth hamlesi: İlk görüşme yapıldı

Manchester City'den Haaland tepkisi


























