Muslera: "Gurur duyuyorum"
Fernando Muslera, 3-0 kazandıkları Fenerbahçe derbisinin ardından konuştu.
Fotoğraf : AA
Fernando Muslera, Fenerbahçe'yi yendikleri karşılaşma sonrası açıklamalarda bulundu.
Muslera takım olarak çalışarak şampiyonluğu ve derbiyi kazandıklarının altını çizerek şu ifadeleri kullandı:
"Geçen hafta amacımıza ulaştık. 12 yılda 6 kupa aldım, gurur duyuyorum tabii ki! Derbiyi 3-0 yendiğimiz için de mutluyum. Hep birlikte çalıştık ve amacımıza ulaştık."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

LaLiga'da Lamine Yamal, sezonun oyuncusu seçildi

Acun Ilıcalı'dan transfer açıklaması!

Tottenham, Andrew Robertson'ı açıkladı

Rafael Leao'dan geleceği için açıklama!

Florentino Perez'in Olise hayali!

Liverpool'da Andoni Iraola dönemi

Napoli'de Kevin de Bruyne ve Romelu Lukaku belirsizliği!

Milli sporcu sezonun yorgunluğunu Antalya'da atıyor

Juventus'tan Sörloth hamlesi: İlk görüşme yapıldı

Manchester City'den Haaland tepkisi

























