Gabor Gallai: "Maçı mücadelemizle kazandık"
Kadınlar Futbol Süper Ligi derbi karşılaşmasında Fenerbahçe'yi 3-2 mağlup eden Galatasaray'da teknik direktör Gabor Gallai, maçı değerlendirdi.
Maça iyi başladıklarını aktaran Gallai, "Çok zorlu bir karşılaşmaydı. Bu maçta erkenden golü bulduk. Fenerbahçe sonrasında ikinci golü buldu. Bundan dolayı bir şeyleri değiştirmemiz lazımdı. Oyuncularım, zihinsel olarak çok iyiydi. Bu yüzden takımımla gurur duyuyorum." ifadelerini kullandı.
Alman teknik adam, çok iyi bir geri dönüşe imza attıklarını aktararak, "Birkaç şeyi değiştirdik. Vitoria'yı santrfor olarak oyuna aldık. Bu da işe yaradı. Merkezi daha iyi kontrol etmeye başladık. Takımım bu maçı kazanmayı çok istedi. Maç öncesinde sonuna kadar mücadele etmemiz gerektiğini söyledik. Bu maçı mücadelemizle kazandık." şeklinde görüş belirtti.
Sezonun genel değerlendirmesini yapan Gallai, "Bu sezondan birçok ders çıkarttık. Bence takımım çok iyi gelişti. Sonuçta bugün de derbiyi kazandık. Sonuçtan memnunuz." dedi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan'da Ruben Amorim sesleri!

Arsenal'in yeni gözdesi Barcola

Fulham'da Alvaro Arbeloa için geri sayım!

Pepe'den Real Madrid açıklaması!

Kenan Yıldız için 100 milyon euro

Nottingham Forest'tan Davide Frattesi'ye 25 milyon euro

Chicago Fire'dan Leon Goreztka hamlesi

Paulo Dybala: "Geleceğime karar vermedim"

Robert Lewandowski'nin yeni adresi için flaş iddia!

Jose Mourinho'nun Arda Güler heyecanı






















