Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye gönderme: "Cevabı sahada verdi"
Galatasaray, Fenerbahçe derbisinin ardından Victor Osimhen ile ilgili bir paylaşım yaptı ve bu paylaşımına, "Cevabı sahada verdi." yazdı.
Galatasaray, Fenerbahçe derbisinin ardından sosyal medyadan dikkat çeken bir paylaşım yaptı.
Sarı-kırmızılılar, Fenerbahçe derbisinde gol atan Victor Osimhen'in golün ardından sevincinin fotoğraflarını paylaştı.
Galatasaray, bu paylaşımına, "Cevabı sahada verdi." yazdı.
NELER OLMUŞTU?
Fenerbahçe, Galatasaray derbisi öncesi Victor Osimhen için TFF'ye başvurdu.
Fenerbahçe Kulübü, Osimhen'in kolundaki koruyucu donanımın "sertliği" nedeniyle Türkiye Futbol Federasyonu'na resmi başvuruda bulundu. Sarı-lacivertli kurmaylar, ekipmanın ikili mücadelelerde sporcu sağlığını tehlikeye atabileceği iddiasıyla inceleme talep etti.
Galatasaray, bu başvurunun ardından Osimhen için savunma yaptı ve Nijeryalı futbolcu, Fenerbahçe derbisinde sahada yer aldı.
OSIMHEN'DEN AÇIKLAMA
Osimhen, derbinin ardından konuyla ilgili, "Haberlere çok fazla bakmıyorum ama tesise geldiğim zaman kulüpten biri bana bunlardan bahsetti. Bu insanları anlamıyorum. Sonuçta ligin en iyi takımına karşı mücadele edecekler. Fakat böyle bir şeyden şikayet edilmesi bana çok mantıklı gelmemişti. Ben buraya geldim, golümü attım, işimi yaptım ve en iyi şekilde mesajımı verdiğimi düşünüyorum. Önemli olan da buydu benim için." demişti.
Galatasaray'ın paylaşımında kullandığı fotoğraflar:

Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan'da Ruben Amorim sesleri!

Arsenal'in yeni gözdesi Barcola

Fulham'da Alvaro Arbeloa için geri sayım!

Pepe'den Real Madrid açıklaması!

Kenan Yıldız için 100 milyon euro

Nottingham Forest'tan Davide Frattesi'ye 25 milyon euro

Chicago Fire'dan Leon Goreztka hamlesi

Paulo Dybala: "Geleceğime karar vermedim"

Robert Lewandowski'nin yeni adresi için flaş iddia!

Jose Mourinho'nun Arda Güler heyecanı























