Penaltı verilmiyor!
Puanlar uçtu
G.Sarayımızın zirveden biraz da olsa geriye düşmesinde hakem hataları da büyük rol oynadı. Bu sezon penaltıda siftah yapamayan sarı-kırmızılı takımımızın 12 maçta tam 7 tartışmalı pozisyonu bulunuyor. Otoritelerin "Penaltı" diye yorumladığı kararlar verilmiş olsa sarı-kırmızılı takımımız en az 4 puan daha alacaktı. G.Sarayımız geçen sezonun aynı döneminde 5 penaltı kullanmıştı.
Adalet istiyoruz
Kayseri ile golsüz sona eren maçta Arda'ya yapılan faul tartışmasız penaltıydı. Aynı şekilde golsüz biten Ankara maçında da Arda, Ediz'in çekmesi sonucunda kendini yerde buldu. G.Antep, Antalya, F.Bahçe, İstanbul Belediye ve Trabzon maçında da penaltılar verilmedi. G.Saraylı yöneticilerimiz, "Umarım bunlarda art niyet yoktur. Hakemler adaletli olsun yeter" dediler.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif























