Kolay mı aramıza sızmak!
Operasyonun ikinci aşaması ise dün gece gerçekleştirildi. Maç öncesi statta anons yapıldı ve karşılaşma sonrası Malatyaspor maç biletlerini teslim ederek, Fenerbahçe derbisinin biletlerinin alınabileceği duyuruldu. Biletix ile gizli bir anlaşma yapan yönetim, az sayıdaki yeni açık biletlerini 10 ve 15 milyon liradan stat gişelerinden sattı. Böylece dev maçın tüm biletleri Galatasaraylılar’ın eline geçmiş oldu.
Maç öncesi yapılan bu anonslar karşılaşmadan sonra büyük ilgi gördü. Malatyaspor karşısında alınan yenilgi ve Türkiye Kupası'na veda edilmesine rağmen yüzlerce G.Saraylı taraftar, 15 milyon liralık yeni açık üst ve 10 milyon liralık yeni açık alt tribün biletlerini alabilmek için adeta birbirleriyle yarıştı. Bilet fiyatlarında yapılan indirim nedeniyle taraftarlar maça büyük ilgi gösterirken, karşılaşmayı yaklaşık 20 bin kişi izledi. 3 milyon liralık biletlerin 15 milyon liraya alıcı bulduğu gözlendi. Bu arada Malatya Başkanı Hikmet Tanrıverdi maçın hasılatını futbolculara prim olarak bıraktıklarını, kupayı almalarında ise 30 bin dolar vereceklerini söyledi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı



























