Başkan sözü verdi!
Ankaraspor deplasmanı dönüşünde uçakta, “Pamuk eller cebe” tezahüratı yaparak yönetimimize mesaj veren ve sezon bitmeden alacaklarının ödenmesini bekleyen sarı-kırmızılı futbolcularımızın, Büyükşehir maçı sonrasında soyunma odasında bu konuyu yeniden gündeme getirdikleri bildirildi. Oyuncularımızı tebrik etmek için soyunma odasına giren Başkanımız Adnan Polat’ın, “Hepiniz yüreğinizle şampiyonluk için mücadele ediyorsunuz. Biz de yönetim kurulu olarak elimizden geleni yapacağız. Sakın merak etmeyin, Fenerbahçe derbisinden önce paralarınızın büyük bir bölümünü hesaplarınıza yatıracağız” dediği vurgulandı.
Adnan Polat’ın verdiği müjdeyle büyük sevinç yaşayan sarı-kırmızılı futbolcularımızın, daha sonra hep birlikte şampiyonluk şarkıları söyledikleri kaydedildi. Polat, Büyükşehir maçından sonra, oyuncularımızın coşku içinde Galatasaray marşı söylemeleri yüzünden sarı-kırmızılılarımızı sadece tebrik ederek soyunma odasından ayrıldığını açıklamıştı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı


























