"Kendimi riske etmedim"
Sakatlığı nedeniyle oyundan çıkmak zorunda kalan golcü futbolcu Ümit Karan, "Bütün arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Göze gelen hoş bir futbol sergiledik. Bugün değişik bir sistemle mücadele etmiş olabiliriz, ama takımdaki bütün oyuncular bu sistemi iyi kavradı. Maçtan önce zor geçeceğini düşünüyorduk. Ama iyi oynayarak bu zorluğu aşabildik. Tek forvetle daha önceleri de oynadım. Orta sahadan destek geldiği zaman bu avantaja dönüşebiliyor. Zaman zaman yalnız kalabiliyorsun, ama bugün takımın desteği iyiydi. Buraya gelen tüm seyircilerimizin desteği sonsuzdu. Haftaya da Fenerbahçe karşısında bu anlayışı sürdüreceklerini düşünüyorum. Haftaya Fenerbahçe maçında inşallah galip geleceğiz" diye konuştu.
Sakatlığı ile ilgili olarak ise golcü futbolcu, "Arka adalemde bir çekme oldu. Maçı yarıda bırakmak zorunda kaldım ve riske etmek istemedim. Hafta sonu Fenerbahçe ile çok önemli bir maçımız var. Yarınki kontrollerden sonra daha net bilgi verebileceğim" dedi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif
























