"Çok iyi bir uyum sağladık"
Kaleci Aykut, şampiyonluğun en büyük adayı olduklarını belirterek, "Bizim için çok çok zorlu bir maç olacağını biliyorduk. Şu ana kadar burada herkes puan kaybetti. Beşiktaş ve Fenerbahçe maç kaybetti. Burada 3 gol atıp 3 puan almak çok zor bir işti. Bunu başardık. Biz iyi bir takım olduğumuz için bunu son haftalarda başarıyoruz. Şampiyonluğun en büyük adayı Galatasaray bana göre. Biz Fenerbahçe'ye göre daha avantajlıyız, çünkü kendi stadımızda oynuyoruz. Burayı bugün bizim taraftarımız doldurdu, haftaya da bu taraftar bizi desteklerse hiçbir korkumuz olmaz. Fenerbahçe maçından 3 puanla ayrılacağımıza eminim" diye konuştu.
Basın mensuplarının 420 dakikadır gol yemediğinin hatırlatılması üzerine kaleci Aykut, "Bugün kaleci ve defans arasında çok iyi bir uyum sağladık. Ben 420 dakika gol yemiyorsam sizin orada bir yanlışınız var. Galatasaray gol yemiyor, defansım gol yemiyor. Bunu bir kaleci olarak görmeyin ,takım halinde düşünün" değerlendirmesinde bulundu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif
























