Victor Nelsson: "Kötü bir hafta oldu"
Galatasaray'da Victor Nelsson, Karagümrük'e elendikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Galatasaray'da Victor Nelsson, Karagümrük'e elendikleri maçın ardından açıklama yaptı.
Victor Nelsson yaptığı açıklamada, "Kötü. Önce Avrupa'ya, sonra kupaya veda ettik. Üzgünüz. Kötü bir hafta oldu." dedi.
Victor Nelsson ayrıca, "Bu gece veya yarın yüzde 100'e tekrar geçer, hazır oluruz. Şu an canımız acıyor, acıması da gerekiyor. Derbide daha cesur olmalı, kazanma mentalitesinde olmalıyız. Bu maçta bunu yapamadık ama derbiye sıkı şekilde asılmalıyız." ifadelerini kullandı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Juventus'tan Brahim Diaz hamlesi!

Federico Chiesa'dan geleceği için açıklama!

Real Madrid'de Alvaro Arbeloa dönemi sona erdi!

Suudi Arabistan'dan Raphinha için 80 milyon euro!

Schalke, Loris Karius ile nikah tazeledi

Jose Mourinho, Borussia Dortmund'dan istedi!

Atletico Madrid, Sörloth'un bonservisini belirledi!

Rafael Leao'dan Al Hilal'e ret!

Real Madrid'den Calafiori için ilk adım

Nathaniel Brown'a dev kulüpler talip
























