Sinan Kaloğlu'ndan penaltı tepkisi: "Herkes gördü"
Kayserispor Teknik Direktörü Sinan Kaloğlu, Fenerbahçe'ye mağlup oldukları maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Kayserispor Teknik Direktörü Sinan Kaloğlu, Fenerbahçe'ye mağlup oldukları maçın ardından açıklamalar yaptı.
Sinan Kaloğlu yaptığı açıklamada, "Üzgünüz. 5 maçtır kaybetmiyorduk. Futbolcularım ilk dakikadan itibaren iyi bir sonuç almaya inandı ama olmayan bir penaltı. Biz öyle gördük, herkes de gördü. O penaltı bütün dengemizi bozdu. Penaltıdan sonrada Direnç hocanın orta sahadaki 3 oyuncumuza sarı kart göstermesi oyuncuların da direncini bozdu." ifadelerini kullandı.
Genç teknik adam ayrıca, "Devreden sonra diziliş olarak sistem değiştirdik. Baskı kurduk ama maalesef geride eşleşme hatası bize pahalıya mal oldu. Eksikliklerimiz var, savunmada oyuncularım yok. Bunlara sığınmıyoruz. Çocuklar inandı ve mücadelesini yaptı. Maçın baçından itibaren Direnç hocanın takdir hakları bütün dengemizi bozdu. Şartlar ne olursa olsun bu takım 6 gol yiyecek bir takım değil." diye konuştu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

























