Kayserispor'dan Fenerbahçe maçı için penaltı tepkisi
Kayserispor Başkanı Ali Çamlı, Fenerbahçe karşılaşmasının ardından hakem kararlarına tepki gösterdi.
Kayserispor Başkanı Ali Çamlı, Fenerbahçe karşılaşmasının ardından hakem kararlarını eleştirdi.
Penaltılarının verilmediğini söyleyen Ali Çamlı "Maç 3-2 iken verilmeyen net bir penaltımız var! Hakem penaltıyı verse maç başka bir yere gidecek. Genç hakemlerimizin ve VAR'daki görev yapan arkadaşlar, Anadolu kulüplerinin maçlarını yönetirken kafalarında başka bir şeyler kurmasınlar, sadece maç yönetsinler." dedi.
Ali Çamlı ayrıca "Futbolcularımın alınlarından öpüyorum, onlarla gurur duyuyorum. Bugün maçın sonucunun 6-2 olması benim umurumda değil. Yenildik ama kesinlikle Kayserispor'un bu kadar eksiğine rağmen oynadığı futbol, ortaya koyduğu karakter ve cesur futboldan dolayı tebrik ediyorum. Kayserispor seyircisine de helal olsun." açıklamasını yaptı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

























