Recep Uçar'dan olay açıklamalar!
Ümraniyespor Teknik Direktörü Recep Uçar, Fenerbahçe mağlubiyetinin ardından açıklamalada bulundu.
Hangi Kredi Ümraniyespor Teknik Direktörü Recep Uçar, Fenerbahçe'ye mağlup oldukları maçın ardından flaş açıklamalar yaptı.
Yayıncı kuruluşa konuşan Recep Uçar "Ülkedeki en nezaketli teknik adamlardan biriyim ama kart görüyorum. Bizim yediğimiz golden önce kaç faul var, bakalım. Bizim hiçbir pozisyonumuza bakılmıyor. Bizim attığımız ikinci golden önce faul var. Ben haksızlık istemiyorum ama hakemler beni çıldırttı." dedi.
Fenerbahçe cephesinin yedikleri ikinci golden önce faulü onayladığını söyleyen Recep Uçar "Trabzonspor maçında 3 penaltımız verilmedi. Kayserispor maçı, Gaziantep maçında verilen aptalca penaltı... Bizim canımız yandı! En kısıtlı imkanlara sahip takımız. Fenerbahçe kulübesindeki herkes bizim ikinci gol için faul diyor ama bizim yediğimiz ikinci gol için de 'Haklısın, faul vardı hocam' dediler." ifadelerini kullandı.
Recep Uçar ayrıca "Ben mazeret üretmem, sonuncuysak sebebi benim ama yeter artık. Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray en ufak şeyde TFF'yi basıyor ve en ufak şeyde lehlerine her şey değişiyor. Şu gri pozisyonlarda da bir kez bize dönsün! Benim canım çok yanıyor." şeklinde konuştu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

























