Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye gönderme!
Şampiyonluğu kutlayan Galatasaray'da takım otobüsünde, "Fener ağlama" tezahüratı yapıldı.
Fotoğraf : AA
Galatasaray'da şampiyonluk kutlamaları başladı. Sarı-kırmızılılardan kutlamalarda Fenerbahçe'ye gönderme yapıldı.
Galatasaraylı futbolcular, saat 16.30'da üstü açık otobüsle Taksim'den RAMS Park'a doğru yola çıktı.
Taksim'de ilerleyen Galatasaray takım otobüsünde "Fener ağlama" bestesi açıldı ve futbolcular da bu besteye eşlik etti.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Getafe'de Jose Bordalas'ın sözleşmesi uzatıldı

Tottenham, Ben Davies ile sözleşme uzattı

Juventus'tan Brahim Diaz hamlesi!

Federico Chiesa'dan geleceği için açıklama!

Real Madrid'de Alvaro Arbeloa dönemi sona erdi!

Suudi Arabistan'dan Raphinha için 80 milyon euro!

Schalke, Loris Karius ile nikah tazeledi

Jose Mourinho, Borussia Dortmund'dan istedi!

Atletico Madrid, Sörloth'un bonservisini belirledi!

Rafael Leao'dan Al Hilal'e ret!

























