Galatasaray'da indirim için 3'te 2'yle anlaşıldı
Galatasaray yönetimi yeni döneme yeni sözleşmelerle girecek. Salgın sonrası oyuncularından ücretlerinde fedakârlık yapmasını isteyen sarı-kırmızılı kulüp, olumlu dönüş aldı. Yapılan görüşmelerde takımın 3’te 2’siyle anlaşma sağlandı
Bir yandan şampiyonluk planları yapan Galatasaray yönetimi bir yandan da takım bütçesini düşürmek için çalışmalarını yürütüyor.
Sabah Gazetesi'nden Levent Tüzemen, koronavirüs nedeniyle gelirlerin daha da düşmesi sonrası oyuncularından maaşlarında indirim isteyen sarı-kırmızılı kurmayların, bir bir anlaşmaları yapmaya başladığını duyurdu. Başta kaptanlar Muslera ve Selçuk'un her türlü fedakârlığa hazır olduğunu bildirmesi üzerine harekete geçen İkinci Başkan Abdurrahim Albayrak, Florya'da futbolcularla görüşmelere başladı.
AYNI ŞARTLARDA DEVAM EDİLEMEZ
Takımın konsantrasyonunu bozmak istemeyen ancak dünya futbolundaki mali kriz nedeniyle mevcut şartlarda aynı sözleşmelerle devam etmelerinin mümkün olmayacağını anlatan Albayrak, yeni teklifleri oyunculara iletmeye başladı. Genelde olumlu dönüş alan ve şu ana kadar takımın 3'te 2'si ile anlaştığı öğrenilen Galatasaray İkinci Başkanı'nın birkaç gün içinde tüm futbolcularla yeni sözleşmeler için el sıkışmayı hedeflediği gelen haberler arasında...
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Manchester United'dan Manuel Ugarte açıklaması

Nico Paz için açıklama: "Como onun için en iyi seçenek"

Franck Kessie: "Juventus için harika olurum"

Real Madrid'de transfer için Camavinga'ya veda!

Hull City'de hedef Thomas Meunier

Jose Mourinho'dan Arda Güler'i şoke eden telefon!

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Noa Lang için büyük belirsizlik!

























