Dostluk bozuldu...

 

Geçmiş yıllarda mükemmel bir dostluk örneği gösteren Trabzonspor ve Galatasaraylı yöneticiler arasında dün gece soğuk rüzgarlar esti. Sarı-Kırmızılılar, rakip kulüp idarecilerinin kendilerine fazla ilgi göstermediğini belirtirken, "Havalimanında da karşılanmadık. Ancak yine de dostluk ilişkileri bozulmamalı" dediler. Sarı-Kırmızılılar’ın kamp yaptığı Grand Zorlu Otel’e bilet gönderen Trabzonspor kulübü, elinde bilet olmayan hiçbir yöneticinin maça giremeyeceğini açıkladı.

Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin :
Webaslan Google+ Webaslan Facebook Page Webaslan RSS Webaslan iPad Webaslan Mobil
En çok okunan haberler