Ayhan: "Turu istiyorduk"
Orta sahadaki savaşçımız Ayhan, Bordeaux maçının ardından bu turu çok istediklerini ve sonunda başardıklarını söyledi.
Galatasarayımızın orta sahadaki çalışkan isimlerinden olan Ayhan Akman, 4-3'lük zaferle tamamlanan Bordeaux maçının ardından yaptığı açıklamada çok mutlu olduklarını söylerken, taraftarın inanılmaz desteğinden dolayı teşekkür etti.
Akman sözlerini şöyle sürdürdü: "Çok garip bir maç oldu ama sonu iyi bitti. Tabii ki biz bugün ne şekilde olursa olsun turu geçmek istiyorduk ve bunu başardık. Biz Skibbe ve ekibine teşekkür ediyoruz, onların da emeği var. Maçın başında çok şanssız bir gol yedik. Maç başlamadı sanki, maça hemen yine başladık. Futbolun içinde her şey var ama bunun üstesinden geldik. Maç gitti geldi, 3-1'de maçı kazandığımızı düşünürken 3-3 oldu. Taraftarımız açısından çok zevkli bir maç oldu, taraftarımızı heyecanlandırdık. Bizim amacımız UEFA'da sonuna kadar gidebilmek, taraftarımız inanılmazdı, onlara çok teşekkür ediyorum. Başarısız olduğunuz dönemlerde hep disiplinsizlik konuşulur, ben bunun olduğunu düşünmüyorum. Son haftalarda başarısızdık ancak bunun disiplinsizlikle alakası yoktu. Önemli olan zor dönemlerden çıkabilmek, Galatasaraylı oyuncular büyük oyuncular ve bunun altından kalkmasını bildi. Hem ligde hem de UEFA'da çok az maç kaldı ve artık hata yapma lüksümüz yok. Bülent Hoca'yla iyi bir başlangıç yaptık, camiamıza hayırlı olsun."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede





















