"Sistem bizi ikinci plana attı"
Milliyet
Hasan Şaş, Antalyaspor'a karşı da kendisine 11'de forma vermeyen Teknik Direktör Gerets'e maçtan sonra iğneli mesajlar gönderdi. Tecrübeli oyuncu, sistem gereği ikinci plana itildiğini belirterek, çarpıcı açıklamalar yaptı.
Hasan, "31 yaşıma doğru gidiyorum ve her zaman kendimi hazır görüyorum. Takımda sistem değişikliği olabiliyor. Artık yetenekli futbolcular maalesef sistem dolayısıyla ikinci plana atılıyorlar. Bundan seyirci ne kadar tatmin oluyor, bunlar tartışılacak konular. Ama sistem böyle gerektirdiği için saygı duymaz zorundayız" diye konuştu.
Hakan: Abarttılar!
Hasan Şaş gibi ikinci yarıda oyuna giren Hakan Şükür de, yedek kalmasıyla ilgili Gerets'e mesaj yolladı. Kaptan, "25-30 kişilik kadromuz var, ancak yıldız statüsünde olup da yedek beklemek zor gelebilir. Adnan Polat'ın benim için söylediği 'milli maçlardan sonra biraz dinlenecek' sözlerini galiba fazla ciddiye aldılar" ifadesini kullandı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

























