"Tam kadro çıkmalıydık"
Takımımızın Kocaeli yenilgisi şok etkisi yaratırken, teknik danışmanımız Feldkamp sorumlu olarak Skibbe'yi gösterdi.
Sabah
Skibbe'nin sahaya yedek ağırlıklı çıkmasının doğru olmadığını belirten Kalli, "Sahaya tam kadro çıkmalıydı. Hatalı bir kadro seçimi yaptı. Hiçbir takımı küçümsememesi gerekir. Başkan Adnan Polat'la da konuşup Skibbe'yi uyarmasını istedim. Geçen sene Kasımpaşa'ya yenildiğimiz maçı unutmamalı" diyerek hem vatandaşını eleştirdi hem de aralarındaki iletişim sorununu ortaya koydu. Gazetemize bu sözleri söyleyen Kalli, devre arasında yanındakilerden eski milletvekili Rasim Zaimoğlu'na da aynı ifadeleri kullandı.
Skibbe'nin kadro seçiminde en çok eleştirilen nokta ise as oyuncularını yedek oturtup 3'lü savunmayı tercih etmesiydi. Formsuz Mehmet Güven, Ümit Karan, Nonda ve hazır olmayan Kewell'a forma veren Skibbe, ikinci yarıda Arda ve Baros ile maçı çevirmeye çalıştı ama başarılı olamadı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!





















