Tam 103 gün sonra...
Mecidiyeköy'deki son seyircili maçını, Turkcell Süper Lig'de geçen sezonun 33. haftasında, 19 Mayıs'ta ezeli rakibi Fenerbahçe ile yapan sarı-kırmızılı ekip, 3 ayı aşkın bir süre sonra taraftarının önüne çıkacak.
Ali Sami Yen Stadı'ndaki son randevusunda yaşanan olaylar nedeniyle 5 maç seyircisiz oynama cezası alan ''Cim Bom'', taraftarıyla ligde buluşabilmek için 3 iç saha maçının daha geçmesini bekleyecek.
-İKİ BAYRAM ARASI SEYİRCİSİZ-
Galatasaray'ın, seyircili Fenerbahçe maçını 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nda oynarken, yarınki karşılaşmanın da 30 Ağustos Zafer Bayramı'na denk gelmesi dikkat çekiyor.
Galatasaray, bu dönemde iç sahadaki Çaykur Rizespor (Atatürk Olimpiyat Stadı) ve Ankaragücü karşılaşmalarını seyircisiz oynamak zorunda kaldı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı























