Şaş:"Takımı biz kurtardık"
GALATASARAY’ın dün attığı 3 golün asistini yapan ve oldukça başarılı bir oyun sergileyen Hasan şaş geceye damga vuran isimler arasındaydı. Hasan, "Bu maçla birlikte herhalde 16-17 asistim oldu. Gol atmaktansa attırmayı seviyorum. Daha mutlu oluyorum. G.Saray’a geldiğimden beri en çok asisti bu sezon yaptım. İlk yarının son maçlarında sakatlığım olmasa 20 asist yapabilirdim. Ama önümüzdeki maçlarda devam edeceğime inanıyorum" dedi.
Diyarbakır maçında en çok 3. golün asistini beğendiğine değinen Hasan, şunları söyledi: "Hakemlerle en iyi anlaştığım maç herhalde bugünküydü. F.Bahçe maçına kadar sarı kart görmemem lazım. Çünkü hem benim hemde takım için derbi çok önemli. O maçta oynamak zorumdayım. Takımda problemler bitti. Ama çok zor bir 8 ay geçirdik. Bu zorlu dönemde birlik beraberlik içinde sorunları aştık. Bu dönemi atlatmamızda biz ağabeylerin katkısı kadar, diğer oyuncuların sağlam karakterli oluşu da etkili oldu."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı























