Prim sistemi yenilendi!
Galatasaray Yönetimi yeni sezon için prim sistemini belirleme görevini teknik direktör Gheorghe Hagi’ye verdi. Sakaryaspor maçı öncesinde futbolcularla görüşerek ne olacağı merakla beklenen prim sisteminin en kısa sürede belirleneceğini açıklayan Sarı-Kırmızılı idareciler, önceden açıkladıkları dört maçlık seri galibiyet koşulundan, oyunculardan gelen olumsuz tepki üzerine vazgeçme kararı aldı.
Futbolcuların istediği galibiyet başına prim sistemini de beğenmeyen yönetimin, Hagi’nin talebi doğrultusunda yeni bir uygulamaya geçeceği öğrenildi. Tam yetki verilen Rumen teknik adamın prim meselesini çözmesi ve yeni sistemle Hagi’nin oyuncuların performanslarını arttırmayı planladığı kaydedildi. Samsunspor maçının kazanılmasıyla ilk primlerin de dağıtılacağı müjdelendi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!
























