"Oynarsın hocam"
Bülent Korkmaz'ın fizik olarak futbol oynayacak durumda olduğu ortaya çıktı.
Vatan
FAKAT Bülent Korkmaz’ın sağlık kontrolünden çıkan sonuçlar Florya’da herkese “Acaba mı?” dedirtti. Teknik direktör lisansı almak için geçen hafta kontrolden geçen Korkmaz’ın sağlık sonuçları futbolculuk döneminden bile iyi çıkarken doktorlar bu durumu “inanılmaz” buldular. Solunum ve kalp testlerinde Korkmaz “üst düzey performans” sergiledi. Şu anda aktif olarak futbol oynayan çoğu sporcudan daha iyi sonuçlar elde eden Bülent Korkmaz, G.Saray’a teknik direktör olmadan önce her sabah 3 saat idman yapıyordu.
KORKMAZ’IN değerlerinin üst sınırda çıkması sezonun büyük bir kısmını ’tatil havasında’ geçiren futbolcuları zorluyor. Çünkü sağlık ekibi bu sonuçlarla oyuncuların üzerine gitmeye başladı. Hatta doktorlar Korkmaz’a “Hadi hocam ısın... Oyuna gireceksin. Bu değerlerle rahat oynarsın” diye takılmaya başladılar. Çiçeği burnunda teknik adam ise bu durumu gülümseyerek karşılıyor... Korkmaz “Ben o defteri kapatalı çok oldu. Ama Milan’da Maldini’yi izlerken içim sızlıyor... Benden 5 ay büyük. Hâlâ oynuyor. Şimdi olmasa bile iki sezon öncesine kadar oynardım” diyor.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!























