"Mücadelemizi bırakmadık"
İhlas Haber Ajansı
Sarı-kırmızılı futbolcu Mehmet Topal , Denizlispor karşısında son dakikaya kadar mücadele ettiklerini ve maçı kazanmayı başardıklarını söyleyerek, "Bugün bu maçı almak için çok iyi konsantre olmuştuk. Maçı kazanmak istiyorduk. Rakiplerimizden Beşiktaş'ın puan kaybetmesiyle şampiyonluk yolunda iyi bir sonuç alacaktık. İlk yarı biraz tutuk oynadık, 1-0 yenik duruma düştük. Ama oyundan düşmeyip beraberliği bulduk. İkinci yarıda çok iyi mücadele ettik ve 3 puanı aldık. Denizlispor çok iyi bir ekip, kapanan bir takım. Kapanan takımı açmamızda çok zor, çünkü kritik haftalara girdiğimiz için stres de var. Ama biz son dakikaya kadar mücadelemizi bırakmadık ve bunun karşılığını aldık. Önümüzdeki maçları da alıp şampiyonluk yolunda ilerlemek istiyoruz" diye konuştu.
Denizlispor karşısında takımının ilk golünü kaydeden Okan Buruk ise, Sarı-kırmızılı kulübün yeni Başkanı Adnan Polat'ın hayatında önemli bir yeri olduğunu söyleyerek, "Yeniden takıma dönmemde katkısı oldu. Zaten ilk A takıma çıktığımda da yöneticiydi. Galatasaray'da başarılı olacağına inanıyorum" ifadelerini kullandı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!
























