Güneş'in Luce'den sonra yeni derdi: Terim
Milli Takımın, 47 yıllık özlemi bitirmek ve tarihe altın harflerle geçmek için girdiği mücadelede ülke insanı tarafından dışlandığını belirten Güneş, "Üzüntüm böyle bir maç öncesinde gündemin başka konulardan oluşması. Yoksa Terim’e hepimiz üzüldük. Bu bizim şanssızlığımız. Avusturya ile oynayacağımız ikinci maçtan sonra ülke olarak ayağa kalkacağız. Her şey iyi giderken değil, şimdi destek istiyoruz. Bir şeyler yapmaya çalışırken" dedi.
Milli Takım’a oyuncu çağırırken, kimseye danışmak zorunda olmadığını da kaydeden Güneş, "Hakan da, Bülent de iyi olduklarını söylediler ve kadroya girdiler. Kafalardaki bu rehavet iyi değil. Herkes kupaya gittiğimizi zannediyor. Avusturya maçları bitene kadar konsantrasyonumuzu en üst düzeyde tutmalıyız. Hiçbir futbolcumun hata yapma hakkı yok. Bütün bir maçın bedelini anlık gafletlerle ödemek istemiyoruz" yorumunu yaptı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!





















