"Futbolu bırakmayı düşündüm!"
Dergide tek tek gollerini anlatan Ümit, F.Bahçe maçındaki ikinci golünü ve Elazığ karşısındaki yarım volesini çok beğeniyor. Bencil olmadığını belirten yıldız oyuncu "Önemli olan takımın kazanması" derken özel hayatı ile ilgili haberlerden şikayetçi. Ümit Karan ayrıca hakemler hakkında da ilginç görüşlere sahip "Ben vücudumu kullanmayı severim. Ama omuz omuza mücadeleye kolay düdük çalıyorlar. Mustafa Çulcu ile çok zor geçiyor maçlarımız. Antep'te kırmızı kartı vermedi. İstanbulspor maçındaki kararları, D.Bakır'da havada uçuşan kartlar. Kuddusi Müftüoğlu da İstanbul maçında penaltımızı vemedi. Kimsede art niyet aramıyorum ama bazen bizi durdurmak için çaba olduğunu düşünüyorum."
Ümit Karan, 100. yılda şampiyonluk konusunda "Biz ne için çabalıyoruz o zaman. Bu sezon Beşiktaş, 2005'te biz, 2007'de F.Bahçe şampiyon mu olsun? Biz taraftarımızı mutlu etmek için çaba gösteriyoruz. Bunun için safettiğimiz emeğe saygı istiyoruz.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!























