Yasin: "Sneijder'le şakalaşıyoruz..."
A Milli Takımımızın Galatasaraylı oyuncusu Yasin Öztekin, açıklamalarda bulundu.
A Milli Takımımızın Galatasaraylı oyuncusu Yasin Öztekin, Riva'da yapılan antrenman öncesi açıklamalarda bulundu.
Grubun geleceğine ilişkin konuşan Yasin: "Çalışmalarımız çok iyi geçiyor. Buraya kadar getirdik ve kalan iki maçımızı da kazanmak istiyoruz. Herkes çok iyi çalışıyor. Takım olarak oraya gidip galip gelmek istiyoruz. Avrupa kupasına gitmek istiyoruz." dedi.
Son maç öncesi ilk rakibimizi değerlendiren Yasin; "Çek Cumhuriyeti agresif ve iyi oynayan bir takım. Bizim bir oyun şeklimiz var. onu sahaya yansıtırsak galip gelebiliriz. İyi oynayıp iyi mücadele edersek galip gelebiliriz. Galbiyeti de ülkemize armağan ederiz. Gruptaki ilk maçlar aramızda konuşuldu. O maçta iyi oynamamıştık. Bireysel hatalarımız vardı ve takım oalrak iyi işler yapmamıştık. Şu an iyi durumdayız. Kendimize bakıyoruz. İnşallah 3 puanı alacağız."
"SNEIJDER İLE ŞAKALAŞIYORUZ..."
"Sneijder'le gitmeden önce konuşuyoruz ama Hollanda bizim rakibimiz değil. Bir maçlarımızı kazanırsak gruptan çıkacağız. Sneijder'le şakalaşıyoruz bazen. Tabii ki konuşuyoruz ama biz yenersek onların sonuçlarına bakmayacağız."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı
























