Victor Osimhen: "Hakem iyi maç yönetti"
Galatasaraylı Victor Osimhen, Fenerbahçe derbisinin ardından açıklamalarda bulundu.
Galatasaraylı Victor Osimhen, Fenerbahçe derbisinin ardından açıklamalarda bulundu.
Tivibu Spor'a konuşan Osimhen, "Bizim için normal bir maçtı. Kazanmak istiyorduk ama berabere kaldık. İki taraf da iyi mücadele etti ve sonuç bizim için iyi." sözlerini sarf etti.
"ARKAMIZDAKİ TAKIMLARA BAKMIYORUZ"
Fenerbahçe hakkında konuşan Osimhen, "Biz arkamızdaki takımlara bakmıyoruz, kendimize bakıyoruz. Kalan tüm maçları kazanamak istiyoruz ve bence şampiyon olma ihtimalimiz oldukça yüksek." ifadelerini kullandı.
MOURINHO SÖZLERİ
"Jose Mourinho hakkında ne düşünüyorsun?" sorusuna yanıt veren Osimhen, "Önemli bir teknik direktör. Bizim hocamız da çok önemli bir isim ve Türk futbolunda harika bir mirası var. Başka takımların teknik direktörleri hakkında konuşmuyorum. Ona saygı diyorum ve harika bir hoca olduğunu düşünüyorum. Hepsi bu." dedi.
"VINCIC İYİYDİ"
Son olarak hakem Slavko Vincic hakkında konuşan Osimhen, "Adil yönetti iyi bir hakem. Şikayetimiz yok, maçı iyi yönetti." dedi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede






















