Uğurcan Çakır: "Eksik kaldık, hata yaptık"
A Milli Takım'da Uğurcan Çakır, ABD maçının ardından dikkat çeken bir paylaşım yaptı.
A Milli Takım'da Uğurcan Çakır, ABD karşılaşmasının ardındna sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı.
Milli file bekçisinin paylaşımı şu şekilde:
"Bu noktaya gelebilmek için çok çalıştık, çok emek verdik, çok mücadele ettik. Ancak demek ki bir yerlerde eksik kaldık, hatalar yaptık ve 24 yıl sonra katıldığımız bu turnuvaya erken veda ettik.
Bunun üzüntüsünü tarif etmek gerçekten çok zor. Bizi 7'den 70'e destekleyen, dualarıyla ve sevgisiyle yanımızda olan ülkemizin her bir ferdinden içtenlikle özür diliyorum.
Bugün turnuvaya bir galibiyetle veda edebilmek için sahada elimizden gelen her şeyi yaptık ve bunu başardık.
Bu forma için, bu bayrak için daha iyisini başarmak adına her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz."
GÜNDEM OLDU
Deneyimli file bekçisinin bu paylaşımı, sosyal medyada çok sayıda etkileşim aldı ve gündem oldu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

























