UEFA'dan Fenerbahçe'ye ceza iddiası!
UEFA'dan Fenerbahçe'ye haziranın ilk haftası 15 milyon euro'ya yakın bir ceza geleceği öne sürüldü. İşte haberin detayları...
Fotoğraf : AA
Fenerbahçe'nin haziran ayında UEFA'dan para cezası alacağı iddiası gündeme geldi.
Sercan Hamzaoğlu'nun haberine göre, UEFA'dan Fenerbahçe'ye haziranın ilk haftası 15 milyon euro'ya yakın bir ceza gelecek.
Cezanın büyük bölümü finansal limit aşımı nedeniyle oluştu.
Kulüp cephesinde süreç yakından takip edilirken, kararın kısa süre içinde resmiyet kazanması bekleniyor.
Öte yandan Fenerbahçe'nin haziranın ilk haftası ödemesi gereken 92 milyon euro'luk bir ödemesi bulunuyor. 2026'nın sonuna kadar ödemesi gereken toplam 150 milyon euro'luk bir borcu var.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Milan'da Ruben Amorim sesleri!

Arsenal'in yeni gözdesi Barcola

Fulham'da Alvaro Arbeloa için geri sayım!

Pepe'den Real Madrid açıklaması!

Kenan Yıldız için 100 milyon euro

Nottingham Forest'tan Davide Frattesi'ye 25 milyon euro

Chicago Fire'dan Leon Goreztka hamlesi

Paulo Dybala: "Geleceğime karar vermedim"

Robert Lewandowski'nin yeni adresi için flaş iddia!

Jose Mourinho'nun Arda Güler heyecanı






















