TFF Başkanı Nihat Özdemir: "Son 3 hafta seyircili olabilir"
Türkiye Futbol Federasyonu Nihat Özdemir, seyircisiz olarak başlayacak Süper Lig'de son 3 haftanın seyircili olabileceğini söyledi.
TFF Başkanı Nihat Özdemir, Ekonomist Dergisinin Instagram hesabından yaptığı canlı yayında, tekrar başlayacak Süper Lig'in son 3 haftasını seyircili oynatmayı planladıklarını söyledi.
Koronavirüsün hafiflemesi durumunda taraftarların stada alınabileceğini kaydeden Özdemir, "Temmuz'da eğer Koronavirüsün kaybolması durumunda, şartlar da izin verirse son 3 haftayı seyircili oynatma durumumuz olabilir. Ana hedefimiz seyircisiz ama şartlar izin verirse son 3 hafta seyircili olabilir. Maçları seyircisiz oynatıyoruz ama şartlar düzelip izin verirse son 3 maçı seyircili oynatabilmek isteriz." ifadelerini kullandı.
SON 3 HAFTA MAÇLARI;
32. HAFTA
Fenerbahçe-Sivasspor
Denizlispor-Trabzonspor
Kasımpaşa-Çaykur Rizespor
Göztepe-Gençlerbirliği
Antalyaspor-Alanyaspor
Konyaspor-Başakşehir
Kayserispor-Gaziantep FK
Malatyaspor-Beşiktaş
Ankaragücü-Galatasaray
33. HAFTA
Çaykur Rizespor-Malatyaspor
Trabzonspor-Konyaspor
Galatasaray-Göztepe
Ankaragücü-Antalyaspor
Sivasspor-Gençlerbirliği
Beşiktaş-Fenerbahçe
Gaziantep FK-Kasımpaşa
Başakşehir-Kayserispor
Alanyaspor-Denizlispor
34. HAFTA
Göztepe-Sivasspor
Kasımpaşa-Başakşehir
Gençlerbirliği-Beşiktaş
Denizlispor-Ankaragücü
Konyaspor-Alanyaspor
Kayserispor-Trabzonspor
Malatyaspor-Gaziantep FK
Fenerbahçe-Çaykur Rizespor
Antalyaspor-Galatasaray
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!






















