TFF Başkanı Nihat Özdemir: "Son 3 hafta seyircili olabilir"
Türkiye Futbol Federasyonu Nihat Özdemir, seyircisiz olarak başlayacak Süper Lig'de son 3 haftanın seyircili olabileceğini söyledi.
TFF Başkanı Nihat Özdemir, Ekonomist Dergisinin Instagram hesabından yaptığı canlı yayında, tekrar başlayacak Süper Lig'in son 3 haftasını seyircili oynatmayı planladıklarını söyledi.
Koronavirüsün hafiflemesi durumunda taraftarların stada alınabileceğini kaydeden Özdemir, "Temmuz'da eğer Koronavirüsün kaybolması durumunda, şartlar da izin verirse son 3 haftayı seyircili oynatma durumumuz olabilir. Ana hedefimiz seyircisiz ama şartlar izin verirse son 3 hafta seyircili olabilir. Maçları seyircisiz oynatıyoruz ama şartlar düzelip izin verirse son 3 maçı seyircili oynatabilmek isteriz." ifadelerini kullandı.
SON 3 HAFTA MAÇLARI;
32. HAFTA
Fenerbahçe-Sivasspor
Denizlispor-Trabzonspor
Kasımpaşa-Çaykur Rizespor
Göztepe-Gençlerbirliği
Antalyaspor-Alanyaspor
Konyaspor-Başakşehir
Kayserispor-Gaziantep FK
Malatyaspor-Beşiktaş
Ankaragücü-Galatasaray
33. HAFTA
Çaykur Rizespor-Malatyaspor
Trabzonspor-Konyaspor
Galatasaray-Göztepe
Ankaragücü-Antalyaspor
Sivasspor-Gençlerbirliği
Beşiktaş-Fenerbahçe
Gaziantep FK-Kasımpaşa
Başakşehir-Kayserispor
Alanyaspor-Denizlispor
34. HAFTA
Göztepe-Sivasspor
Kasımpaşa-Başakşehir
Gençlerbirliği-Beşiktaş
Denizlispor-Ankaragücü
Konyaspor-Alanyaspor
Kayserispor-Trabzonspor
Malatyaspor-Gaziantep FK
Fenerbahçe-Çaykur Rizespor
Antalyaspor-Galatasaray
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

LaLiga'da Lamine Yamal, sezonun oyuncusu seçildi

Acun Ilıcalı'dan transfer açıklaması!

Tottenham, Andrew Robertson'ı açıkladı

Rafael Leao'dan geleceği için açıklama!

Florentino Perez'in Olise hayali!

Liverpool'da Andoni Iraola dönemi

Napoli'de Kevin de Bruyne ve Romelu Lukaku belirsizliği!

Milli sporcu sezonun yorgunluğunu Antalya'da atıyor

Juventus'tan Sörloth hamlesi: İlk görüşme yapıldı

Manchester City'den Haaland tepkisi

























