Telefonunu bile kapattı
Milli arada Hamza Hamzaoğlu, kimseyle görüşmek istemedi ve ailesiyle beraber tatile gitti.
Galatasaray ile 3 kupa kazanmasına rağmen ağır eleştirilerden kurtulamayan Hamza Hamzaoğlu, Başakşehir galibiyeti üzerine hem futbolcularına hem de kendisine izin verdi. Milli maç molasını fırsat bilen tecrübeli hoca, idmanların 3 gün sonra başlayacağını bildirdi. Hamzaoğlu, karşılaşma sonrası takım otobüsüne bile binmedi. Soyunma odasında oyuncularına kısa bir konuşma yapan Hamzaoğlu, daha sonra Florya’ya uğramadan ailesiyle beraber tatile çıktı.
CEP TELEFONUNU KAPATTI
Bir süre dinlenmek ve kafasını toparlamak istediğini belirten Hamzaoğlu’nun cep telefonunu da kapattığı öğrenildi. Bilindiği gibi başarılı teknik adam maçtan sonra basından çıkan haberlere sitem etmiş ve “Yönetim kafasında bir hoca belirlemiş. Sonra futbolcular gelmiş başka bir hoca istemiş. Keşke bana da sorsalardı ben de başka birini tavsiye ederdim. Galatasaray şu an hiç olmadığı kadar huzurlu” demişti.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!






















