Süper Lig'e yükselen ikinci takım Gençlerbirliği
Gençlerbirliği, Yeni Malatyaspor deplasmanında 5-0 kazandı ve Kocaelispor'un ardından Süper Lig'e yükselen ikinci takım oldu.
Trendyol 1. Lig'in 38. haftasında Yeni Malatyaspor ile Gençlerbirliği karşı karşıya geldi. Yeni Malatya Stadyumu'nda oynanan mücadeleyi Gençlerbirliği 5-0 kazandı.
Gençlerbirliği, bu galibiyetle birlikte Kocaelispor'un ardından Trendyol Süper Lig'e yükselen ikinci takım oldu.
Gençlerbirliği'ne galibiyeti ve Süper Lig'i getiren golleri 2 ve 9. dakikada Daniel Popa, 56. dakikada Sinan Osmanoğlu, 66. dakikada Leo Gaucho ve 88. dakikada Gökhan Altıparmak kaydetti.
Gençlerbirliği, 68 puanla ligi ikinci sırada noktaladı. Yeni Malatyaspor ise eksi 21 puan ve eksi 138 averajla lige veda etti.
Süper Lig'e yükselenler
Kocaelispor
Gençlerbirliği
Play-Off Finalisti
Fatih Karagümrük
Play-Off Eşleşmeleri
İstanbulspor - Boluspor
Bandırmaspor - Erzurumspor
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!
























