Sneijder'den Trabzon'a gönderme
Galatasarayımızın Hollandalı yıldızı Wesley Sneijder, Trabzonspor maçı öncesinde açıklamalarda bulundu
Galatasarayımızın formda ismi Wesley Sneijder Pazar günkü Trabzonspor maçının seyircisiz oynanacak olmasını ‘sevindirici’ olarak yorumladı.
Trabzonspor-Fenerbahçe maçında yaşanan olaylar nedeniyle maçın tatil edildiği hatırlatılırken Sneijder, “Seyircisiz oynanması bir avantaj, dolayısıyla kimse sahaya bir şeyler atmayacak ve biz de soyunma odasına kaçmak zorunda kalmayacağız” dedi ve deplasmandaki kötü performanslarının bu maçta tersine döneceğini ifade etti.
Sezon değerlendirmesinde de bulunan Hollandalı futbolcu, “Şampiyonlar Ligi’nde iyi bir sezon geçirdik. Ayrıca Türkiye Kupası ve Süper Kupa’yı aldık” diyerek başarılı bir sezon geçirdiklerini dile getirdi.
Deneyimli orta saha oyuncumuz ayrıca Juventus ve Eskişehir maçları olmak üzere kritik gollere imza atmasını, “Doğru zamanda doğru yerde olmak” olarak tanımladı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!























