Simeone'den Inter maçı için açıklama
Atletico Madrid Teknik Direktörü Diego Simeone, Şampiyonlar Ligi'nde Inter ile oynayacakları maç için, "Çok zor bir maç olacak" dedi.
Atletico Madrid Teknik Direktörü Diego Simeone, Şampiyonlar Ligi'nde Inter ile oynayacakları maç için konuştu.
Simeone, "Salı günü, çok güçlü bir rakiple karşılaşacağız. Şampiyonlar Ligi'nde geçen yıl final oynadılar ve bu sezon İtalya'da çok iyi gidiyorlar. Zor bir maç olacak" dedi.
Inter'in futbolu hakkında konuşan Arjantinli teknik adam, "Inter'in her şeyini seviyorum; takımın karakterini, orta saha oyuncularının hızını, hücumdaki üretkenliği. Bir takım arkasında büyük emekler olmadan Şampiyonlar Ligi'nde finale kalamaz" şeklinde konuştu.
Inter'in teknik direktörü eski takım arkadaşı Simone Inzaghi için konuşan Simeone, "Onunla çok iyi bir ilişkimiz var. Inter'in iyi gittiğini görmekten mutluyum" sözlerini sarf etti.
Inter ile Atletico Madrid, Şampiyonlar Ligi son 16 turu ilk maçında Salı günü İtalya'da karşı karşıya gelecek.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

























