Sercan'dan maç sonu yorumu!
Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında Galatasaray deplasmanda Balıkesirspor'a 2-0 mağlup olurken, Sercan Yıldırım maç sonunda konuştu. İşte Sercan'ın sözleri burada...
Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında Galatasaray deplasmanda Balıkesirspor'a 2-0 mağlup olurken, ev sahibi ekibin ilk golünü sarı-kırmızılılardan kiralık olarak bu takıma giden Sercan Yıldırım kaydetti.
Karşılaşmanın ardından yayıncı kuruluş mikrofonlarına konuşan Sercan, "İlk iki hafta mağlup olmuştuk. Camia olarak üzgün durumdaydık ve bunu telafi etmek istiyorduk. Zor bir maçı kazandık. Çok iyi mücadele ettik. Gol attığım için mutluyum." dedi.
Balıkesirspor'un iyi bir takım olduğunu söyleyen golcü, "Balıkesir'e ümitsiz bakıyorlardı ve averaj takımı diyorlardı. Ama ilk iki maçta yeni olduğumuz için sıkıntılar yaşamıştık. Her hafta puanlar ve galibiyetler istiyoruz." sözlerini kullandı.
Alanzinho ve Gökhan Ünal ile hücumda etkili olduklarını kaydeden Sercan Yıldırım, "Maça çıkarken kazanmak istiyorsunuz. Yeteneklerimizi sergileyerek sonuca gitmek istiyorduk. Alanzinho ve Gökhan Abiyi de tebrik ediyorum. Haddimizi bilerek oynadık bu macta. Taktiği olumlu kullanarak gole gittik" açıklamasını yaptı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 100 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Real Madrid'de Camavinga için karar: 60 milyon euro

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

























