Sasa Ilic'ten Galatasaray itirafı!
Galatasaray'ın eski golcüsü Sasa Ilic, ELS Sports'a konuştu. Ilic, sarı kırmızılı formayı giydiği dönemle ilgili pişmanlığını dile getirdi.
Galatasaray'ın eski golcüsü Sasa Ilic, ELS Sports'a açıklamalarda bulundu.
Sasa Ilic, sarı kırmızılı formayı giydiği dönemle ilgili pişmanlığını dile getirdi.
Ilic'in açıklamaları şu şekilde:
"SÖZLEŞMEMİ UZATMADIĞIM İÇİN PİŞMAN OLMUŞTUM"
"Galatasaray, duygusal olarak çok bağlı olduğum bir kulüp. Sözleşmemi uzatmadığım için pişman olmuştum."
"BEN DE BİR GÜN GALATASARAY'IN BİR MAÇINA GELECEĞİM"
"Okan Buruk'la birlikte oynadık. Futbolu çok severdi. Oyuncuyken sürekli futboldan bahsederdi. Eminim ki, ben de bir gün Galatasaray'ın bir maçına gideceğim."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Tottenham'a Hollandalı stoper!

AC Milan'da Ruben Amorim dönemi

Manchester United'dan Summerville hamlesi

Jose Mourinho'dan transfer talebi: Felix Nmecha

Crystal Palace'ta Pierre Sage dönemi

Juventus, Jeremie Boga'yı takımda tuttu

Acun Ilıcalı, Galatasaray'dan transfer istiyor!

Atalanta Maurizio Sarri'ye emanet

Manchester United'dan rekor belgesel anlaşması!

Real Madrid'de mutlu son: Cucurella























