Ronald Koeman'dan Arda Kardeşler'e sert eleştiri
Hollanda Milli Takımı Teknik Direktörü Ronald Koeman, 6-0 kazandıkları Cebelitarık maçının ardından maçın hakemi Arda Kardeşler'i eleştirdi.
"SEVİYEYE UYGUN DEĞİL"
Maçın Türk hakemi Arda Kardeşler hakkında eleştirilerde bulunan Koeman, "Cebelitarık oyuncuları bütün maç sert fauller yaptı ama hiçbiri ceza almadı. Bu seviyedeki bir hakemin bu seviyedeki bir maçta standartları karşılaması gerekirdi ama böyle olmadı." ifadelerini kullandı.
"DÖRDÜNCÜ HAKEM BANA GÜLDÜ"
Maçın dördüncü hakemi Ümit Öztürk'ü de eleştiren Koeman, "Dördüncü hakeme durumu anlattığımızda ise güldü. Bu tarz şeylerin futbolda yeri yok." sözlerini sarf etti.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Brest Teknik direktörü Eric Roy, hayatını kaybetti

Tottenham'a Hollandalı stoper!

AC Milan'da Ruben Amorim dönemi

Manchester United'dan Summerville hamlesi

Jose Mourinho'dan transfer talebi: Felix Nmecha

Crystal Palace'ta Pierre Sage dönemi

Juventus, Jeremie Boga'yı takımda tuttu

Acun Ilıcalı, Galatasaray'dan transfer istiyor!

Atalanta Maurizio Sarri'ye emanet

Manchester United'dan rekor belgesel anlaşması!
























