Ozan Kabak: "Karakter göstermek istedik"

A Milli Takım'da Ozan Kabak, ABD galibiyetinin ardından konuştu.  

Ozan Kabak: "Karakter göstermek istedik"
Fotoğraf : AA

A Milli Takım'da Ozan Kabak, ABD maçındaki galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.

Milli stoper, "İlk iki maçta ülkemizi ve insanları çok üzdük. Bu maça kazanmak için çıktık, karakter göstermek istedik. Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir." dedi.

Ozan Kabak, "Dünya Kupası sonuçta, galibiyet moral oldu. Neler yapabileceğimizi de gösterdik. Bu maçı güzel bir hatıra olarak hatırlamak lazım." diye konuştu.



Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin :
Webaslan Google+ Webaslan Facebook Page Webaslan RSS Webaslan iPad Webaslan Mobil
En çok okunan haberler