Okan Buruk'tan sakatlık açıklaması: "İdmana çıkamadılar"
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Konyaspor maçı öncesi açıklamalarda bulundu.
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Konyaspor maçı öncesi açıklamalar yaptı.
Okan Buruk yaptığı açıklamada, "Dün de Galatasaray için önemli bir gündü, seçim vardı. Sayın başkanımız Dursun Özbek ve yönetimi, tekrar seçildi. Onları kutlayarak başlayacağım. Çok da güzel bir seçim oldu. Şu anda tek hededefimiz şampiyonluk, şampiyonluğa odaklandık. Uzun bir haftaydı, bizim için yeniden toparlanmak için. Fenerbahçe maçından, "6 puan önde olan bizdik, şu anda 3 puan önde olan biziz" dedim oyunculara. Bu mentalite ile bu maça hazırlandık. Galatasaray iyi oynayan ve kazanan, birçok rekor kıran bir takım. Tabii ki baskı oluşmaması gerekiyor, kalitemiz, oyuncuların vereceği tepki çok önemli. İyi hazırlandık. İyi de geçti." dedi.
Sakatlık açıklaması yapan Buruk, "Fenerbahçe maçından sonra Nelsson ve Kerem Demirbay, antrenmanlara çıkamadı bu hafta ama kadroda olmak istediler. Gerekirse oynayabileceklerini söylediler. İyi bir takımız, iyi bir ortama sahibiz. Her şey bizim için iyi." ifadelerini kullandı.
Okan Buruk ayrıca, "Konyaspor, kümede kalma şansını yükseltti, son haftaya bıraktı. Onlar için de önemli bir maç. Futbol için güzel bir ortam. Kazanarak şampiyonluğumuzu ilan etmek istiyoruz. Oyuncularıma çok güveniyorum. Galatasaray taraftarı da her zaman yanımızda oldu. Bu da bizim için önemliydi. Bizi çok güzel uğurladılar. Hep destek verdiler, biz de bu desteğe layık olacağız." şeklinde konuştu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!





















