Okan Buruk: "F.Bahçe'yi de yenersek sevinç katlanacak"
Galatasaray'ın teknik patronu Okan Buruk, Fenerbahçe derbisi öncesi konuştu.
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Fenerbahçe maçı öncesi açıklamalarda bulundu.
Şampiyonluğu garantileyen Galatasaray'ın hocası, "Büyük Galatasaray taraftarına, onlarla birlikte çıktığımız yolda, oyuncuların performansıyla, yönetimin, bizim hepimizin çalışmasıyla oldu. Sokaklarda Galatasaray bayrağı görmek, sevgi görmek, kutlamalar... Tüylerimiz diken diken. Biz bunu hayal ediyorduk. Fenerbahçe maçını kazanmak için oynayacağız. Fenerbahçe ligin başarılı takımlarından, Beşiktaş ile ikincilik yarışında. Biz de kadroda değişiklikler yaptık. Çok büyük bir emek var, sonu şampiyonluk oldu. Bunu derbi galibiyetiyle birleştirmek istiyoruz." dedi.
Galatasaray'ın başarılı teknik patronu, "Bu ligin lokomotifi Galatasaray. Her maçta stadyumu doldurdu taraftarımız. Onlarla birlikte çok daha iyi maçlar çıkarıyoruz. Tamamen dolu bir stadyum. Tekrardan taraftarımıza teşekkür etmek istiyorum, inanılmaz destek verdiler." sözleriyle konuşmasını noktaladı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

LaLiga'da Lamine Yamal, sezonun oyuncusu seçildi

Acun Ilıcalı'dan transfer açıklaması!

Tottenham, Andrew Robertson'ı açıkladı

Rafael Leao'dan geleceği için açıklama!

Florentino Perez'in Olise hayali!

Liverpool'da Andoni Iraola dönemi

Napoli'de Kevin de Bruyne ve Romelu Lukaku belirsizliği!

Milli sporcu sezonun yorgunluğunu Antalya'da atıyor

Juventus'tan Sörloth hamlesi: İlk görüşme yapıldı

Manchester City'den Haaland tepkisi

























