Nihat Kahveci'den Galatasaray değerlendirmesi!
NİHAT KAHVECİ DEĞERLENDİRDİ
"HAT - TRICK YAPARDI, SAĞ OLSUN KAÇIRDI"
Galatasaray'ın ilk yarı ve ikinci yarıdaki performansları arasında büyük fark olduğunu söyleyen Nihat Kahveci, "Siyahla beyaz gibiydi. İkinci yarı ne olduysa... Başka bir takım mı çıktı? Balogun hat-trick yapabilirdi, sağ olsun kaçırdı." ifadelerini kullandı.
"AKLIM ALMIYOR!"
Galatasaray'ın Fenerbahçe derbisi ve Samsunspor maçında da aynı duruma düştüğünü hatırlatan Kahveci, "İlk yarı Galatasaray iyi oynadı, ikinci yarı rakipler. Aklım almıyor... İlk yarıyı izleyip Galatasaray Monaco'ya kaybetti diyoruz. Monaco ikinci yarı 4 gol atsa neden attı demem." şeklinde konuştu
"BABA BUGÜN BENZİN YOK"
Galatasaray'ın ikinci yarıda neden oyundan düştüğüyle ilgili konuşan Nihat Kahveci, "Barış Sane'ye pas vermeye çalışıyor, kaptırıyor. Osimhen Barış'ın önüne atsa karşı karşıya kalacak, uzun atıyor. Jakobs, Barış'a veremiyor. Bunlar hep pozisyon olabilecek aksiyonlar ama bireysel hatalardan top geriye dönüyor. Geriye dönerken harcadığın efor da var. Zaten gitmiyor makine, benzinciye uğruyor 'Baba bugün benzin yok' Yok yani ikinci yarı. Galatasaray'ın gücü 60 dakikaydı, 45'e inmiş gibi." sözlerini sarf etti.
NİHAT KAHVECİ'DEN GALATASARAY İDDİASI
Nihat Kahveci son olarak Galatasaray için dikkat çeken bir iddia ortaya attı. Ünlü yorumcu, "İlk yarıdaki Galatasaray oyunu çeyrek final görür." ifadelesini kullandı.

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı





















