Nihat Kahveci: "Bu yapılmaz!"
Nihat Kahveci, Ajax ile oynadığımız karşılaşmayı değerlendirdi.
Nihat Kahveci, Kontraspor'da Ajax ile oynadığımız mücadeleyi değerlendirdi.
Galatasaray'ın play-off turundaki eksiklerine değinen Nihat Kahveci, "Osimhen, Sanchez ve Torreira bir sonraki turda yok. Omurilik yok. Berkan sol bekte temiz oyna dedim ama bireysel hata yaptı. Genel olarak iyiydi ama yetmedi. Bir de Batshuayi'nin kaçırdığı var. Çok kötü vurdu. Bu seviyeler bu hataları kaldırmıyor. Turnuvada bu kadar gol atıp bu kadar gol yenilmez" ifadelerini kullandı.
Yunus Akgün'ün kötü performansının sürdüğünü dile getiren Nihat Kahveci, "Galatasaray bireysel hataların kurbanı oldu. Galatasaray bence Ajax deplasmanında bulabileceği pozisyonları buldu. Yunus'un son dönemlerdeki kötü olan performansı bugün de devam etti. Osimhen ciddi fırsatları harcadı. Berkan ve Batshuayi diken üstünde. Yusuf Demir oyuna girdikten sonra bir şeyler yaptı. Barış Alper çok iyi oynadı" dedi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

























