Nicolo Zaniolo: "Fenerbahçe maçında özür diledim!"
Galatasaraylı Nicolo Zaniolo, Fenerbahçe derbisinin ardından konuştu.
Fotoğraf : AA
Galatasaray'ın Fenerbahçe ile oynadığı derbide iki gol atan Nicolo Zaniolo açıklamalarda bulundu.
Karşılaşmayı değerlendiren Nicolo Zaniolo "Çok mutluyum. İstanbulspor maçında gördüğüm kırmızı kart nedeniyle özür dilerim. Fenerbahçe maçındaki performansım da özür içindi. Biz aile gibiyiz ve çok mutluyuz." dedi.
Açıklamalarına devam eden İtalyan futbolcu "İlk geldiğimde kondisyonum çok iyi değildi. Hoca ile fikrim aynı, takım kazanıyorsa, takımı değiştirmemek lazım. Çalışmalara devam ettim ve şans geldiğinde kullanmaya çalıştım. İkinci kupam, Roma'dan sonra Galatasaray'la... Çok mutluyum." ifadelerini kullandı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

LaLiga'da Lamine Yamal, sezonun oyuncusu seçildi

Acun Ilıcalı'dan transfer açıklaması!

Tottenham, Andrew Robertson'ı açıkladı

Rafael Leao'dan geleceği için açıklama!

Florentino Perez'in Olise hayali!

Liverpool'da Andoni Iraola dönemi

Napoli'de Kevin de Bruyne ve Romelu Lukaku belirsizliği!

Milli sporcu sezonun yorgunluğunu Antalya'da atıyor

Juventus'tan Sörloth hamlesi: İlk görüşme yapıldı

Manchester City'den Haaland tepkisi

























