Neymar'dan Messi'ye veda mesajı!
Neymar, Paris Saint Germain'den ayrılan Lionel Messi'ye sosyal medya hesabından veda etti.
Fotoğraf : AA
Brezilyalı yıldız Neymar, PSG'den ayrılan Lionel Messi'ye veda etti.
Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Kardeşim her şeyi denedik ama düşündüğümüz gibi olmadı. Geçen iki yılı seninle paylaşmak güzeldi. Seni seviyorum." dedi.
Arjantinli yıldız ise Neymar'a şu ifadelerle cevap verdi: "Teşekkürler Neymar! Yeniden birlikte oynamak benim için bir zevkti. Her şey gönlünce olsun. Seni çok seviyorum."
Taraftarların ıslıklı protestolarına kalan Neymar'ın da yaz transfer döneminde takımdan ayrılacağı konuşuluyor.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

LaLiga'da Lamine Yamal, sezonun oyuncusu seçildi

Acun Ilıcalı'dan transfer açıklaması!

Tottenham, Andrew Robertson'ı açıkladı

Rafael Leao'dan geleceği için açıklama!

Florentino Perez'in Olise hayali!

Liverpool'da Andoni Iraola dönemi

Napoli'de Kevin de Bruyne ve Romelu Lukaku belirsizliği!

Milli sporcu sezonun yorgunluğunu Antalya'da atıyor

Juventus'tan Sörloth hamlesi: İlk görüşme yapıldı

Manchester City'den Haaland tepkisi

























