Neville: "Arsenal bunu göstermeli"
Gary Neville, Manchester City - Arsenal mücadelesi için konuştu ve, "Arsenal, bu maçların takımı olduğunu göstermeli." ifadelerini kullandı.
İngiltere Premier Lig'de zirveyi doğrudan ilgilendiren maçta Manchester City ile Arsenal karşı karşıya gelecek.
Manchester United'ın efsane isimlerinden Gary Neville, bu maç öncesi değerlendirmelerde bulundu.
Neville, "Arsenal, son iki yılda yaptıklarına rağmen henüz kararlı bir adım atamadı. Manchester City ile Etihad'da oynayacakları maçın şampiyonluk için belirleyeceğini olacağını söylemek için henüz çok erken. Ancak Arsenal'in ikna edici bir galibiyete ihtiyacı var. Manchester City'nin canını yakmaları ve bu maçların takımı olduklarını göstermeleri gerekiyor." ifadelerini kullandı.
İngiltere'deki dev maç öncesi Manchester City'nin 4 maçta 12, Arsenal'in ise 4 maçta 10 puanı bulunuyor.
Manchester City ile Arsenal arasındaki müsabaka pazar günü saat 18.30'da başlayacak.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

























