Muslera'dan Fenerbahçe'nin puan kaybı sonrası takımı ateşleyen konuşma
Galatasaray'da takım kaptanı Fernando Muslera, Trabzonspor maçı öncesi Fenerbahçe'nin puan kaybetmesi sonrası takımı etrafında topladı.
Galatasaray yeniden şampiyonluk yolunda kenetlendi. Sarı-Kırmızılı ekipte sadece yönetim ve teknik heyet değil, takımın önde gelen isimleri de tüm oyuncuları zafere motive etmeye çalışıyor.
Bu doğrultuda sorumluluk alan isimlerden biri de kuşkusuz Fernando Muslera. 2011 yılından beri Galatasaray forması giyen 37 yaşındaki file bekçisinin, 1-1 biten Fenerbahçe - Samsunspor mücadelesinin hemen ardından tüm takımı çevresinde topladığı ve bir motivasyon konuşması yaptığı bildirildi.
FENERBAHÇE SONRASI KONUŞMA
Takıma geçmiş şampiyonluklardaki deneyimlerini aktaran Fernando Muslera'nın şu sözlerle takım arkadaşlarını Trabzonspor mücadelesine hazırladığı ifade edildi: "İşte şimdi fırsat elimize geçti. Sahaya çıkıp oynayacağız ve sadece kendi işimizi yapacağız. Bu, şampiyonluk için çok önemli bir maç."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Nico Paz için açıklama: "Como onun için en iyi seçenek"

Franck Kessie: "Juventus için harika olurum"

Real Madrid'de transfer için Camavinga'ya veda!

Hull City'de hedef Thomas Meunier

Jose Mourinho'dan Arda Güler'i şoke eden telefon!

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!


























