Munir: "Burası benim evimdi! Yıkıldı"
Hatayspor'dan sezon başında ayrılan Munir Muhammedi, Hatay ile ilgili yürek yakan bir paylaşım yaptı.
Sezon başında Atakaş Hatayspor'dan ayrılarak Suudi Arabistan takımlarından Al-Wehda'ya transfer olan Munir, Hatay ile ilgili acısını paylaştı.
İşte Munir Muhammedi'nin açıklaması:
"Bu feldaket yüzünden bu kadar çok ailenin çektiği acıları düşünmeden duramıyorum. 7 ay önce burası benim evimde. Orada iki harika yıl yaşadım. Hatay'da bana kollarını açan ve kendilerinden biri gibi davranan insanlarla tanıştım.
Artık Hatay'da değilim ama Hatay'a ve halkına, Türkiye'ye duyduğum sevgi yüzünden çok acı çekiyorum. Görüntüleri görüyorum, yüreğim yanıyor. İnsanlar her şeylerini kaybetti.
Herksin iş birliğine ve yardımına ihtiyaçları var. Bu felaket, dünyadaki herkesin başıan gelebilir.
Depremden etkilenen insanlara tüm dualarımı gönderiyorum. Sizinleyim."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

























